3 dziewczyny
Komentarze: 0
Trzy dziewczyny lejligheder i svendborg spaceru Meiji w dół ulicy, w samym sercu Tokio w
dzielnicy Harajuku mówią głośno w cute wysokie głosy, czasem wejścia
giggles. Mogą one być jakąkolwiek grupę nastoletnich dziewcząt na merry
zakupy w japońskiej stolicy mekka mody młodzieżowej - z wyjątkiem
faktu, że są one obłożona w odzież i akcesoria, które naśladować
wyglądu comic-book bohaterki noszenia stylu z 18 wieku księżniczek.
"Mój ojciec zapytał mnie," Jeżeli jesteś na ziemi, będzie w tym? "
"Mówi Mayuka Watanabe, śmiechu. Ona jest 17-letni uczeń gimnazjum
sportowego jeden pałąk z dużym wstęgę i trzy różowe róże. Jej
przyjaciel Miki Takahashi, 18, który jej inspirację z mody Kopciuszek,
dodaje, "Ludzie spójrz na mnie, a czasem nawet punkt palcem na mnie. Po
małym dzieckiem w pociągu popatrzył na mnie i woła," Spójrz, istnieje
Fairy! która została rodzaju żenujące, ale nie opieki, bo po prostu
nosić to, co lubię. " Sanae Nagamine, 21-letnia kelnerka z Hitachi w
północno-wschodniej części prefektury Ibaraki, musiał podjąć dwie
godziny podróży pociągiem dołączyć do niej znajomych na tej pielgrzymce
do Jezusa Diamante, jedna z pierwszych firm w celu promowania mody
Hime-Kei, jak wygląd znany jest z jej plisowany pastelowych frocks i
kędzior hairdos. Z pieniędzy zarobionych od pracy w niepełnym wymiarze
godzin, dziewczynki plan sklepu na dwie godziny na marki Harajuku
przechowywać pozycji przed jej Shinjuku oddziału. "Kocham ich
projektowania. Ampery To mnie!" enthuses Nagamine. (Patrz wideo CZAS
"Princess mody w Tokio.")
Hime-Kei została zainspirowana przez amerykańskiego filmowca Sofia
Coppola filmowym Marie Antoinette, z bujną przedstawiania dekadencji z
sądu Louis XVI. The Rush Japoński młodych kobiet do emulowania patrzeć
z 18-wiecznych francuskich arystokratów urosła z fad w coś o ruchu,
którego liderem jest popularna piosenkarka Ayumi Hamasaki. To nawet ma
swój własny magazyn, Koakuma Ageha, w nakładzie 350.000. Jeśli Coppoli
w filmie stworzył fali, Osaka oparte Diamante Jezus był gotów to ride.
Założona w 2001 r., etykiety zaoferował luksusowe odzieży stylizujące
za hipotetyczną sukcesorka z podobieństwo do francuskiej aktorki
Brigitte Bardot. Ale wpływ Marie Antoinette monit na udlejning af lejligheder wprowadzenie
takich linii jak Marie Wanpi z suknia balowa sportowych dużą wstęgę na
klatce piersiowej i Kopciuszek płaszcz z futra, kołnierz i brzegi
rękawa.
Takatoshi Imada Tokio Instytutu Technologii, wartości i decyzji
Nauka widzi Hime-Kei jako odpowiedzi na unsatisfying stylu życia. "W
Hime-Kei dziewcząt usunąć granice między wirtualnych i realnych
światów", mówi Imada, który uważa, że zjawisko ma swoje korzenie w
odrzucenie celów rozwoju poprzez ciężką pracę w niewydolnych gospodarki
rynkowej. "Oni pragnienie dla różnych form autoekspresji i poszukiwać
bardziej znaczący sposób życia". Wyszukiwanie rozumieniu poprzez trendy
w europejskiej arystokracji skazane mogą być formą protestu przeciwko
działalności napędzane współczesnej japońskiej kultury, ale z pewnością
się zdrowe zyski dla Jezusa Diamante etykiecie. Obecnie spółka prowadzi
cztery sklepy, w połowie 2007 r. miał zarobił ponad $ 14 milionów ze
sprzedaży sukienki, które działają z 500 dolarów do 600 dolarów każdy i
płaszcze, że koszty w wysokości do 1500 dolarów. Przeciętny klient
wydaje 1000 dolarów miesięcznie na poparcie jej księżniczką zwyczaj -
ale niektóre wydatki, jak 4000 dolarów miesięcznie. Większość klientów
to dziewczynki w ich teens do połowy lat 20., ale zawsze są jakieś
kobiety w ich 30s i 40s, którzy noszą wygląd. (Zobacz zdjęcia
japońskiego projektowania's Greatest Hits).
Lojalności klientów przychodzi łatwo w sposób ruch może się
wydawać, że do granicy na kult. Firma wymaga jego sprzedaży clerks
modelu jej towary, zarówno w sklepach i na swojej stronie internetowej,
oraz że doprowadził do niektórych jego pracowników detalicznych
opracowywanie własnych wentylatora podstaw. Najpopularniejsze z nich to
Keiko Mizoe, 24, staffer w Shinjuku sklep z flawless kompleksowanie
porcelanowym lalki. "Kiedy ludzie zaczęli do mnie Princess Keiko, nie
podoba i nie wiem co robić," Mizoe wyznaje. "Ale potem zacząłem myśleć,
że jeśli inni mnie w ten sposób, to mam do pełnienia swojej strony." Te
dni ona regularnie modeli Koakuma Ageha, a czasem nawet wydaje się w
telewizji. "Every day I enjoy bardzo jest dziewczynką. Ja lejligheder holbak jestem tylko
zwykłą dziewczyną, która dzieje się księżniczką. Świat jest moim
ostryg. Jestem dziewczyną luckiest życiu", mówi Mizoe, która jest
ubrana w różowy strój z plisowany duży kwiat akcesoriów doskonale
zwinięte w jej włosy. "Ja zawsze chcą cieszyć się modą i księżniczką
nosić różowy bez względu na to jak stare uzyskać".
"Każdy kocha księżniczek małą dziewczynką. A wszelkie dziewczyna
przynajmniej raz udawał się jednym i lubiany różowe i fanaberie", mówi
Jurij Chinomi, projektant i dyrektor zarządzający Jezusa Diamante.
"Byłem tak szczęśliwy, kiedy dostałem strój z fanaberie kupił dla mnie,
choć mogę nosić go tylko na specjalne okazje. Istnieją zdecydowanie
dorośli, którzy wciąż pamiętać, że rodzaj emocji. Chcę je poczuć
ponownie noszenie naszych mody".
Dodaje Takako Hosomi, prezes Princess House Inc, którego
zapotrzebowanie klientów, że ich życia przestrzenie zostać
przekształcone do naśladować 18th-century palace Europejskiej: "To co
dziewczyny marzenie się obudzić na wspaniały baldachim łóżko z buzi z
przystojny książę."
W Japonii z osłabioną gospodarką, "książęta", którzy mogą oferować
swoje Brides jeden arystokratyczny styl życia są zagrożone gatunki. Ale
podobnie jak otoczenie Marie Antoinette, w Hime-Kei dziewcząt na
bieżąco wydatków, jeżeli mieszkają leje bolig kbh w swej własnej bańki gospodarki.
Zobacz zdjęcia z mody rosyjskiej czars.
Zobacz zdjęcia z Japonii i na świecie.
Dodaj komentarz