lut 04 2009

3 dziewczyny


Komentarze: 0

Trzy dziewczyny lejligheder i svendborg spaceru Meiji w dół ulicy, w samym sercu Tokio w dzielnicy Harajuku mówią głośno w cute wysokie głosy, czasem wejścia giggles. Mogą one być jakąkolwiek grupę nastoletnich dziewcząt na merry zakupy w japońskiej stolicy mekka mody młodzieżowej - z wyjątkiem faktu, że są one obłożona w odzież i akcesoria, które naśladować wyglądu comic-book bohaterki noszenia stylu z 18 wieku księżniczek.

"Mój ojciec zapytał mnie," Jeżeli jesteś na ziemi, będzie w tym? " "Mówi Mayuka Watanabe, śmiechu. Ona jest 17-letni uczeń gimnazjum sportowego jeden pałąk z dużym wstęgę i trzy różowe róże. Jej przyjaciel Miki Takahashi, 18, który jej inspirację z mody Kopciuszek, dodaje, "Ludzie spójrz na mnie, a czasem nawet punkt palcem na mnie. Po małym dzieckiem w pociągu popatrzył na mnie i woła," Spójrz, istnieje Fairy! która została rodzaju żenujące, ale nie opieki, bo po prostu nosić to, co lubię. " Sanae Nagamine, 21-letnia kelnerka z Hitachi w północno-wschodniej części prefektury Ibaraki, musiał podjąć dwie godziny podróży pociągiem dołączyć do niej znajomych na tej pielgrzymce do Jezusa Diamante, jedna z pierwszych firm w celu promowania mody Hime-Kei, jak wygląd znany jest z jej plisowany pastelowych frocks i kędzior hairdos. Z pieniędzy zarobionych od pracy w niepełnym wymiarze godzin, dziewczynki plan sklepu na dwie godziny na marki Harajuku przechowywać pozycji przed jej Shinjuku oddziału. "Kocham ich projektowania. Ampery To mnie!" enthuses Nagamine. (Patrz wideo CZAS "Princess mody w Tokio.")

Hime-Kei została zainspirowana przez amerykańskiego filmowca Sofia Coppola filmowym Marie Antoinette, z bujną przedstawiania dekadencji z sądu Louis XVI. The Rush Japoński młodych kobiet do emulowania patrzeć z 18-wiecznych francuskich arystokratów urosła z fad w coś o ruchu, którego liderem jest popularna piosenkarka Ayumi Hamasaki. To nawet ma swój własny magazyn, Koakuma Ageha, w nakładzie 350.000. Jeśli Coppoli w filmie stworzył fali, Osaka oparte Diamante Jezus był gotów to ride. Założona w 2001 r., etykiety zaoferował luksusowe odzieży stylizujące za hipotetyczną sukcesorka z podobieństwo do francuskiej aktorki Brigitte Bardot. Ale wpływ Marie Antoinette monit na udlejning af lejligheder wprowadzenie takich linii jak Marie Wanpi z suknia balowa sportowych dużą wstęgę na klatce piersiowej i Kopciuszek płaszcz z futra, kołnierz i brzegi rękawa.

Takatoshi Imada Tokio Instytutu Technologii, wartości i decyzji Nauka widzi Hime-Kei jako odpowiedzi na unsatisfying stylu życia. "W Hime-Kei dziewcząt usunąć granice między wirtualnych i realnych światów", mówi Imada, który uważa, że zjawisko ma swoje korzenie w odrzucenie celów rozwoju poprzez ciężką pracę w niewydolnych gospodarki rynkowej. "Oni pragnienie dla różnych form autoekspresji i poszukiwać bardziej znaczący sposób życia". Wyszukiwanie rozumieniu poprzez trendy w europejskiej arystokracji skazane mogą być formą protestu przeciwko działalności napędzane współczesnej japońskiej kultury, ale z pewnością się zdrowe zyski dla Jezusa Diamante etykiecie. Obecnie spółka prowadzi cztery sklepy, w połowie 2007 r. miał zarobił ponad $ 14 milionów ze sprzedaży sukienki, które działają z 500 dolarów do 600 dolarów każdy i płaszcze, że koszty w wysokości do 1500 dolarów. Przeciętny klient wydaje 1000 dolarów miesięcznie na poparcie jej księżniczką zwyczaj - ale niektóre wydatki, jak 4000 dolarów miesięcznie. Większość klientów to dziewczynki w ich teens do połowy lat 20., ale zawsze są jakieś kobiety w ich 30s i 40s, którzy noszą wygląd. (Zobacz zdjęcia japońskiego projektowania's Greatest Hits).

Lojalności klientów przychodzi łatwo w sposób ruch może się wydawać, że do granicy na kult. Firma wymaga jego sprzedaży clerks modelu jej towary, zarówno w sklepach i na swojej stronie internetowej, oraz że doprowadził do niektórych jego pracowników detalicznych opracowywanie własnych wentylatora podstaw. Najpopularniejsze z nich to Keiko Mizoe, 24, staffer w Shinjuku sklep z flawless kompleksowanie porcelanowym lalki. "Kiedy ludzie zaczęli do mnie Princess Keiko, nie podoba i nie wiem co robić," Mizoe wyznaje. "Ale potem zacząłem myśleć, że jeśli inni mnie w ten sposób, to mam do pełnienia swojej strony." Te dni ona regularnie modeli Koakuma Ageha, a czasem nawet wydaje się w telewizji. "Every day I enjoy bardzo jest dziewczynką. Ja lejligheder holbak jestem tylko zwykłą dziewczyną, która dzieje się księżniczką. Świat jest moim ostryg. Jestem dziewczyną luckiest życiu", mówi Mizoe, która jest ubrana w różowy strój z plisowany duży kwiat akcesoriów doskonale zwinięte w jej włosy. "Ja zawsze chcą cieszyć się modą i księżniczką nosić różowy bez względu na to jak stare uzyskać".

"Każdy kocha księżniczek małą dziewczynką. A wszelkie dziewczyna przynajmniej raz udawał się jednym i lubiany różowe i fanaberie", mówi Jurij Chinomi, projektant i dyrektor zarządzający Jezusa Diamante. "Byłem tak szczęśliwy, kiedy dostałem strój z fanaberie kupił dla mnie, choć mogę nosić go tylko na specjalne okazje. Istnieją zdecydowanie dorośli, którzy wciąż pamiętać, że rodzaj emocji. Chcę je poczuć ponownie noszenie naszych mody".

Dodaje Takako Hosomi, prezes Princess House Inc, którego zapotrzebowanie klientów, że ich życia przestrzenie zostać przekształcone do naśladować 18th-century palace Europejskiej: "To co dziewczyny marzenie się obudzić na wspaniały baldachim łóżko z buzi z przystojny książę."

W Japonii z osłabioną gospodarką, "książęta", którzy mogą oferować swoje Brides jeden arystokratyczny styl życia są zagrożone gatunki. Ale podobnie jak otoczenie Marie Antoinette, w Hime-Kei dziewcząt na bieżąco wydatków, jeżeli mieszkają leje bolig kbh w swej własnej bańki gospodarki.

Zobacz zdjęcia z mody rosyjskiej czars.

Zobacz zdjęcia z Japonii i na świecie.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz